Asiakaslaskutusyksikkö eli entinen potilastoimisto hoitaa Sosterin asiakas- ja potilaslaskutuksen aineiston, mutta laskut asiakkaille lähettää ja laskujen mahdollisen perinnän tekee Ropo Group (Sosterin maksuneuvonta).

Sosterin yksiköissä ei ole mahdollista maksaa laskua, vaan laskut tulevat postissa asiakkaille kotiin, e-laskuna tai suoramaksuna pankkiin. Suositeltavin tapa laskujen maksun hoitamiseen on e-laskutussopimus Ropo Group -laskujen osalta tai suoramaksu pankin kautta. Laskun voi myös tulla maksamaan palveluaikana Sosterin asiakaslaskutusyksikköön F1/9 arkisin klo 8-15. Maksuvälineiksi käyvät raha ja pankkikortti.

Maksusuunnitelmat, eräpäivien siirrot ja muut ongelmatilanteet

Laskun eräpäivien siirtoja tai maksusuunnitelmia ei tehdä Sosterissa, vaan ne hoidetaan pelkästään Ropo Groupin asiakaspalvelun kautta p. 09 4246 1323 tai sähköpostilla osoitteessa sosteri@ropocapital.fi.

Jos laskun sisällön tai summan osalta epäillään virhettä,  on se selvitettävä sen yksikön kanssa, jonka palvelusta tai tuotteesta lasku on muodostunut. Asiakaslaskutusyksikkö tai Ropo Group tekee vain laskutuksen eikä voi tarkistaa tai muuttaa laskun sisältöä tai summaa.

Jos asiakkaalla on muualla kertyneitä maksukattoa kartuttavia asiakas- tai potilasmaksuja, hän voi ilmoittaa ne Sosterin asiakaslaskutukseen. Siellä voidaan myös asiakkaan pyynnöstä ja suostumuksella selvittää muualla syntyneitä maksukertymiä. p. 044 417 3001 tai 044 417 3363 ark. klo 9-11

Palveluaika

Sosterin maksuneuvonta arkisin klo 8-20, lauantaisin klo 10-15 p. 09 4246 1323

Sosterin taloustoimisto soittoaika arkisin klo klo 9-11 p. 044 417 3001 tai 044 417 3363

Etsitkö näitä?