Sosterissa käynnin yhteydessä asiakas ei voi maksaa laskua vaan laskut tulevat postissa asiakkaille kotiin, e-laskuna tai suoramaksuna pankkiin. Suosittelemme ensisijaisesti laskujenmaksun hoitamiseen e-laskutussopimusta tai suoramaksua pankin kautta.

Sosterin kumppanina laskujen lähettämisen, maksuvalvonnan ja maksamiseen liittyvän asiakaspalvelun osalta on Ropo Capital.

maksuneuvonta aina apunasi

Ropo Capitalin maksuneuvonta auttaa maksuaikaan ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa, kuten

  • Eräpäivän siirrot
  • Maksusuunnitelmat / maksujärjestelyt
  • Tiedustelut avoinna olevista suorituksista
  • Liikamaksujen palautukset

Voit hoitaa maksuasioita itsesi tai läheisesi puolesta kätevästi myös verkossa Ropo Online -palvelun kautta. 

Voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää, tehdä perintään ehtineelle laskulle maksusuunnitelman ja valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi. Voit myös ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.

Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa saat Ropo Onlinen chatissa, puhelimitse 09 4246 1323 ja sähköpostilla sosteri@ropocapital.fi. Oikeat yhteystiedot löydät aina laskun, maksumuistutuksen tai maksuvalvontakirjeen yhteystiedoista.

Olemme koostaneet avuksesi myös vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin. Katso löytyisikö vastaus kysymykseesi täältä: ropocapital.fi/ukk

Linkkejä Ropon palveluihin

Ropo Online -palvelu: https://www.ropo-online.fi/#/

Ropo Capital kotisivu: https://www.ropocapital.fi/fi/etusivu/

LASKUN SISÄLTÖÖN LIITTYVÄT ASIAT

Jos asiasi koskee laskun sisältöä tai epäilet laskun summan osalta virhettä, otathan yhteyttä siihen Sosterin yksikköön, jonka palvelua lasku koskee.

Asiakaslaskutuksemme ja Ropo Capital vastaa ainoastaan laskutuksesta eikä siksi voi tarkistaa tai muuttaa laskun sisältöä tai summaa.

Jos asiakkaalla on muualla kertyneitä, maksukattoa kartuttavia asiakas- tai potilasmaksuja, ne voi ilmoittaa Sosterin asiakaslaskutukseen p. 044 791 8160 arkisin klo 9-11.

LASKUTUSOSOITTEEN MUUTOKSET

Sähköpostilla: laskutus.sosteri@monetra.fi tai puhelimella arkisin klo 9-11, p. 044 791 8160.

Palveluaika

Maksuneuvonta
Ropo Online, itsepalvelu / chat: ropo-online.fi
Puh. 09 4246 1323 (arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 10–15)

Asiakaslaskutus ja vapaakorttiasiat arkisin klo 9-11, p. 044 791 8160

Sosterin palvelutalolaskutus arkisin klo 9-11, p. 044 417 3537

Sosterin kotihoitolaskutus arkisin klo 9-11, p. 044 417 3377

Etsitkö näitä?