Sosterin laskut asiakkaille lähettää ja laskujen mahdollisen perinnän tekee yhteistyökumppanimme Ropo Group (Sosterin maksuneuvonta).

Sosterissa käynnin yhteydessä asiakas ei voi maksaa laskua vaan laskut tulevat postissa asiakkaille kotiin, e-laskuna tai suoramaksuna pankkiin. Suosittelemme ensisijaisesti laskujenmaksun hoitamiseen e-laskutussopimusta (Ropo Group -laskujen osalta) tai suoramaksua pankin kautta.

Maksusuunnitelmat, eräpäivien siirrot ja muut ongelmatilanteet

Laskun eräpäivien siirrot tai maksusuunnitelmat hoidetaan Ropo Groupin asiakaspalvelun kautta p. 09 4246 1323 tai sähköpostilla osoitteessa sosteri@ropocapital.fi.

Jos laskun sisällön tai summan osalta epäillään virhettä, on asia selvitettävä sen yksikön kanssa, jonka palvelusta lasku on tehty. Asiakaslaskutus tai Ropo Group tekee vain laskutuksen eikä siksi voi tarkistaa tai muuttaa laskun sisältöä tai summaa.

Jos asiakkaalla on muualla kertyneitä, maksukattoa kartuttavia asiakas- tai potilasmaksuja, ne voi ilmoittaa Sosterin asiakaslaskutukseen p. 044 791 8160 arkisin klo 9-11. Vain asiakkaan pyynnöstä ja suostumuksella voidaan selvittää muualla syntyneitä maksukertymiä

Palveluaika

Sosterin maksuneuvonta (maksut, maksumuistutukset, eräpäivän siirrot, perintäasiat) arkisin klo 8-20, lauantaisin klo 10-15, p. 09 4246 1323

Sosterin asiakaslaskutus ja vapaakorttiasiat arkisin klo 9-11, p. 044 791 8160

Sosterin palvelutalolaskutus arkisin klo 9-11, p. 044 417 3537

Sosterin kotihoitolaskutus arkisin klo 9-11, p. 044 417 3377

Etsitkö näitä?