Asiakaslaskutusyksikkö .l entinen potilastoimisto hoitaa Sosterin asiakas- ja potilaslaskutuksen aineiston, mutta laskut asiakkaille lähettää ja laskujen mahdollisen perinnän tekee Ropo Group.

Sosterin yksiköissä ei ole mahdollista maksaa laskua, vaan laskut tulevat postissa asiakkaille kotiin tai e-laskuna tai suoramaksuna pankkiin. Suositeltavin tapa laskujen maksun hoitamiseen on e-laskutussopimus Ropo Group laskujen osalta tai suoramaksu pankin kautta. Paperilaskun voi myös maksaa pankissa tai verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla tai mobiilitunnisteen avulla. Jos edellä mainittuja laskun maksamistapoja ei ole mahdollista käyttää, laskun voi tulla maksamaan palveluaikana Sosterin asiakaslaskutusyksikköön. Maksuvälineiksi käyvät raha ja pankkikortti.

Maksusuunnitelmat, eräpäivien siirrot ja muut ongelmatilanteet

Laskun eräpäivien siirtoja tai maksusuunnitelmia ei tehdä Sosterissa, vaan ne hoidetaan pelkästään Ropo Groupin asiakaspalvelun kautta p.09 8560 8044 tai sähköpostilla osoitteessa asiakaspalvelu@ropocapital.fi.

Jos laskun sisällön tai summan osalta epäillään virhettä,  on se selvitettävä sen yksikön kanssa, jonka palvelusta tai tuotteesta lasku on muodostunut. Asiakaslaskutusyksikkö tai Ropo Group tekee vain laskutuksen eikä voi tarkistaa tai muuttaa laskun sisältöä tai summaa.

Jos asiakkaalla on muualla kertyneitä maksukattoa kartuttavia asiakas- tai potilasmaksuja, hän voi ilmoittaa ne Sosterin asiakaslaskutukseen. Siellä voidaan myös asiakkaan pyynnöstä ja suostumuksella selvittää muualla syntyneitä maksukertymiä.

Palveluaika

Arkisin klo 8-15
Soittoaika klo 9-12

Etsitkö näitä?