Sosteri on seurannut välitöntä asiakastyytyväisyyttä Happy or not- pikapalautelaitteella jo vuodesta 2018. Palautetta antaa laitteella kuukausittain noin 1200-2200 asiakasta.

Juuri saatu elokuun tulos asiakaspalautteesta oli erinomainen: 95% palautteesta oli positiivista.

Tämä on hieno saavutus näinä vaikeina korona-aikoina ja osoittaa Sosterin toiminnan onnistuneen.

Palautelaitteita on mm. Savonlinnan, Punkaharjun ja Enonkosken terveysasemilla, jotka ovatkin nyt saaneet paljon positiivista palautetta. Näiden yksiköiden lisäksi erityisen positiivista palautetta ovat elokuussa keränneet myös silmä- ja korvapoliklinikat.

Kiitos asiakkaille, potilaille ja omaisille. Tästä on sosterilaisten hyvä jatkaa.

Happy or not palaute elokuu 2020