Sosterin sähköisessä palvelussa on nyt mahdollista tehdä sähköinen yhteydenottopyyntö lastenvalvojalle.

Palveluun kirjaudutaan Omahyviksessä ja sitä voidaan käyttää mm. lapsen huolto-, tapaamis- ja elatusasioihin liittyvissä yhteydenotoissa.

Aiemmin yhteydenottoja on ollut mahdollista tehdä sähköisesti pääasiassa terveydenhuollon palveluihin ja yhteydenottopyyntö lastenvalvojalle on vasta toinen sosiaalihuollon sähköinen palvelu päiväkeskushakemuksen lisäksi.

– Haluamme palvella asiakkaitamme, joista suuri osa on nuoria sähköisiä palveluja käyttämään tottuneita perheitä, silloin kun se heille parhaiten sopii, sanoo lastenvalvoja Mikko Kolehmainen. Puhelinaika on kuitenkin vain tunti päivässä arkisin ja sähköisen yhteydenoton voi tehdä vaikka illalla tai viikonloppuna.

Voit tutustua tarkemmin lastenvalvojan palveluihin ja muihin yhteystietoihin sivullamme Huoltajuus ja elatusasiat.