Asiakasraati
Lasten ja nuorten palveluiden asiakasraadin tarkoituksena on lisätä asiakkaiden osallisuutta ja vaikuttamismahdollisuuksia käyttämiensä palveluiden kehittämisessä ja toiminnan arvioimisessa. Asiakasraati kokoontuu säännöllisesti.
Säännöt
- Osallistujan perheeseen kuuluu lapsi tai alle 15-vuotias nuori
- Yli 15-vuotias nuori voi osallistua itse
- Asiakasraatiin osallistujan toimikausi on (1)- 2 vuotta
- Asiakasraatiin osallistumisesta ei makseta kulukorvauksia
- Tapaamisissa ei keskustella yksittäisistä asiakastilanteista tai henkilöistä nimillä
- Poissaoloista ilmoitetaan Katja Kyllöselle 044 417 2809 tai katja.kyllonen@sosteri.fi
- Tapaamisista tehdään muistio, joka julkaistaan Sosterin verkkosivuilla