Sosterissa on useassa toimipisteessä käytössä  puhelinyhteydenotoissa takaisinsoittojärjestelmä ja puheluiden tallennus.

Jos yksikön numero on soitettaessa varattu, järjestelmä muodostaa takaisinsoittopyynnön. Odota puhelinta sulkematta kunnes olet saanut kuittauksen takaisinsoittopyynnön tallentumisesta. Kaikki puhelut  käsitellään soittojärjestyksessä.

Takaisinsoitto on maksuton. Kun soitettaessa noudatetaan puhelimesta kuuluvaa takaisinsoiton ohjetta, järjestelmä poimii automaattisesti puhelinnumeron ja soittaa takaisin soittojärjestyksessä. Jos puhelinnumerosi on salainen, takaisinsoittoa ei voida tehdä.

Puhelut tallennetaan laadun ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallennus on käytössä terveyskeskusten vastaanotoilla ja päivystyksessä sekä hammashoitolassa ja Lasten ja nuorten palveluluukussa