Asiointi
Tästä osiosta löydät kaiken tarvitsemasi tiedon, kun sinä tai läheisesi asioit Sosterissa. Voit myös antaa meille palautetta sote-palautelomakkeen tai pikapalautelaitteiden kautta. Voit perehtyä oikeuksiisi asiakkaana ja potilaana ja kertoa tyytymättömyytesi hoitoon tai palveluun.
Asiakkaana Sosterissa -osiosta löydät yleiset käytännöt ja ohjeet, miten toimia kun olet hoidettavana sairaalassa tai muissa Sosterin yksiköissä.
Kohdasta sähköinen asiointi löydät tietoa, miten voit asioida kanssamme verkossa.
Asiakkaan ja potilaan oikeudet
Asiakkaana Sosterissa
Asioi sähköisesti
Potilasohjeet
Sähköiset palvelut
Hyvä tietää
Etsitkö näitä?
Asiakkaan oikeudet
Asiakas- ja potilastiedot
Hoitotahto
Lokitiedot ja -tarkastuspyynnöt
Tyytymättömyys hoitoon tai palveluun
Asiakkaana Sosterissa
Asiakas- ja potilasmaksut
Asioimiskäytännöt (ajanvaraukset, potilasturvallisuus, takaisinsoitto, taksin tilaaminen, tupakointi, hajusteet)
Hoitoonpääsy ja hoitotakuu
Ohjeita potilaalle osastohoitoa varten
Ohjeita sairaalaan saapuvalle
Tukea
Sairaalapastori
Elämän loppuvaiheen hoito
Kuoleman kohdatessa
Sähköinen asiointi
Hyvis-asiointi
Omakanta